سپیده فرهان، فعال مدنی زندانی و از بازداشتشدگان اعتراضات دی ۹۶، در حالی که قرار بود تا پایان اردیبهشت در مرخصی باشد، روز یکشنبه به زندان اوین بازگشت.
فرهان، روز شنبه ۲۰ اردیبهشت، در توییترش نوشت: «از دفتر دادیار ناظر بر زندان زنگ زدن و گفتن فردا باید خودمو تحویل اوین بدم. قبلا هم تلفنی گفته بودن مرخصیم تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شده. حالا میگن کی همچین حرفی زده؟ اسمشو بگید برخورد کنیم!»
پیشتر نیز علیرغم تعیین و تودیع قرار وثیقه در روز ۲۸ اسفند، از اعطای مرخصی به این زندانی سیاسی خودداری شده بود و مرخصی او تا روز دوشنبه ۱۸ فروردین به تاخیر افتاد. ادامهی مطلب






