منابع خبر فعالان حقوق بشر ایران روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت، از خودکشی «کایلی مور گیلبرت» زندانی زن استرالیایی که گفته مدتی است در سلول افرادی به سر می برد خبر دادند.
طبق منابع فعالان حقوق بشر این سومین بار است که این زندانی استرالیایی بر اثر فشار و شکنجه روحی دست به خودکشی میزند.
در همین حال رضا خندان فعال حقوق بشر و همسر نسرین ستوده در صفحه فیسبوک خود نوشت: «از زندان اوین خبر رسیده که «کایلی مور گیلبرت» شهروند استرالیایی که در بازداشتگاه ادامهی مطلب







