حکم ۶ سال زندان رضوانه احمد خانبیگی، فعال مدنی محبوس در زندان اوین، توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر به ریاست قاضی زرگر عینا تایید شد.
این شهروند در مرحله بدوی توسط شعبه ۲۴ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی عمو زاد بابت اتهامات «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی/خارجی» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران(بنزین)» به ۶ سال زندان محکوم شده بود. بر اساس این حکم و با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اشد یعنی، ۵ سال زندان قابل اجرا خواهد بود. ادامهی مطلب





