مقامات دیپلماتیک استرالیا روز سهشنبه اعلام کردند که توانستند با کایلی مور-گیلبرت، پژوهشگر استرالیایی–بریتانیایی در زندان دیدار کنند.
به گزارش رویترز، وزارت امور خارجه و تجارت استرالیا روز سه شنبه ۱۴ مرداد اعلام کرد که سفیر استرالیا در تهران با خانم مور-گیلبرت در زندان قرچک ملاقات کرد. این مقام دیپلماتیک گفته است که «حال دکتر مور-گیلبرت خوب است و او به غذا، امکانات پزشکی، و کتاب دسترسی دارد.»
جزئیاتی درباره بدرفتاری با این پژوهشگر استرالیایی از سوی وزارت خارجه این کشور منتشر نشده است. ادامهی مطلب







