هەنگاو: یکی از زنانی کە در بند زنان زندان مرکزی ارومیە بە ویروس کرونا مبتلا شدە بود، بە خارج از زندان منتقل شد.
برپایە گزارش رسیدە بە سازمان حقوق بشری هەنگاو، ظهر روز یکشنبە ٢٦ مرداد ٩٩ (١٦ آگوست ٢٠٢٠)، دنیا پیری یکی از زندانیان محبوس در بند زنان زندان مرکزی ارومیە کە ویروس کرونا مبتلا شدە بود، بە دلیل وخامت وضعیت جمسانی بە مراکز درمانی خارج از زندان منتقل و سرنوشت وی نامعلوم می باشد. ادامهی مطلب







.