طی روزهای گذشته برخی از دانش آموزان دختر مدرسهای در شمال تهران که فارغ التحصیل شده و شماری از آنها در حال حاضر دانشجو هستند، با انتشار یادداشتهایی در صفحات شخصی توییترشان از آزار جنسی توسط یک معلم پرده برداشتند.
وزارت آموزش و پرورش در واکنش به این مسئله مدعی شده که گروهی را برای بررسی و پیگیری این موضوع تشکیل داده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، روز سه شنبه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹، وزرات آموزش و پرورش از تشکیل تیمی برای بررسی توئیتهای روزهای اخیر دخترانی که از آزارهای استاد پیش دانشگاهی شان پرده برداشته بودند، خبر داد. ادامهی مطلب

سیاسی چنان سخت و دشوار شده است که ادامهی حبس با این شرایط ظالمانه غیرممکن شده است. او افزوده «با بیجواب ماندن کلیه مکاتبات و با درخواست آزادی زندانیان سیاسی، دست به اعتصاب غذا میزنم.»
که با نقد و بررسی حقوقی علل و ریشههای سیاسی، فرهنگی و تاریخی مسئله در طول تاریخ معاصر با روش استقرای ناقص، قیاس و تحلیل آماری صورت گرفته است.



