تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی، نایب رییس زندانی کانون مدافعان حقوق بشر، خبر داد که او و شش زندانی دیگر در زندان زنجان علائم ابتلا به کرونا را دارند اما از خدمات پزشکی محروم هستند.
تقی رحمانی در توییتر خود نوشت که نرگس محمدی «همراه با شش زندانی دیگر دچار بی حالی مفرط و بدن درد شدید و از دست دادن حس بویائی شدهاند» اما «بدون دارو و معالجه هستند».
او پیش از این نیز خبر داده بود که تعدادی از زندانیان مشکوک به ابتلا به کرونا در زندان زنجان به مرخصی رفتهاند، اما نرگس محمدی از رفتن به مرخصی محروم است. ادامهی مطلب






