نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر زندانی روز جمعه ۴ مهر به اعتصاب غذای خود پایان داد. خانم ستوده در تاریخ ۲۱ مرداد طی نامهای با شرح درخواست آزادی زندانیان سیاسی در میانه بحران کرونا از اعتصاب غذای خود خبر داد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جمعه ۴ مهرماه ۱۳۹۹، نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر زندانی به اعتصاب غذای خود پایان داد.
نسرین ستوده در تاریخ ۲۱ مرداد امسال طی نامهای با شرح درخواست آزادی زندانیان سیاسی در میانه بحران کرونا از اعتصاب غذای خود خبر داد. ادامهی مطلب





