به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هم اکنون ۳۰۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند. زنان بیشترین مبتلایان کرونا ویروس در یزد هستند.![]()
او گفت: ۶۷ نفر از این تعداد در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد افزود: در حال حاضر بانوان یزدی ۵۳ درصد میزان ابتلا و مردان نیز در این دوره شیوع ۴۷ درصد مبتلایان به کرونا را در استان یزد شامل میشوند.
سلمانی گفت: میزان بستری های خانوادگی به شدت افزایش داشته است.
بیشتر بخوانید:
افزایش چند برابری مبتلایان به کرونا در تهران/ آخرین یافتهها در خصوص واکسن کرونا ادامهی مطلب







