ایسنا/لرستان مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: همسر و کودکآزاری در استان افزایش داشته است.
دکتر حمیدرضا نظیفی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد کل اجساد غیرطبیعی که به پزشکی قانونی لرستان ارجاع داده شده در سال گذشته ۱۱۹۶ مورد بوده که در این راستا نرخ سوم کشور هستیم.
وی با بیان اینکه در صدور مجوز سقطجنین ۱۶۶ پرونده بوده که در نرخ ۲۳ کشور قرار داریم، بیان کرد: تعداد اجساد مسمومیت با سم ۵۴ جسد بوده که استان سوم کشور به لحاظ نرخ جمعیتی هستیم.
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: تعداد اجساد مسمومیت دارویی ۲۳ نفر بوده در سال گذشته که متأسفانه در این راستا استان اول هستیم. ادامهی مطلب
این روند از طریق این قانون اصلاح شد و آیین نامه نوشته شد و به تصویب رسید؛ اما در طول شش ماهی که از تصویب قانون می گذرد هنوز مواردی نداریم که شناسنامه صادر شده باشد.



این پرونده به دلیل نامهای که پریسا رفیعی اردیبهشتماه ۹۸ در خصوص شرایط بازداشتگاه انفرادی و فشار مضاعف بر فعالین مدنی زن با اهرمهایی چون “تست بکارت” نوشته بود، برای وی ایجاد شده است.