جشنواره بینالمللی فیلم پراگ اعلام کرد جایزه سازمان عفو بینالملل این جشنواره به مهناز محمدی بهخاطر فیلم سینمایی «پسر-مادر» تعلق گرفت؛ فیلمی که اجازه نمایش در ایران ندارد.
بر اساس گزارش وبسایت فبیوفست (جشنواره فیلم پراگ)، هیئت داوران بخش عفو بینالملل بیست و هفتمین دوره، این فیلم را که نخستین اثر سینمایی مهناز محمدی است، بهخاطر روایت نامعمول دو خط داستانی موازی، بازیهای طبیعی و باورپذیر و برخورداری از داستانی قدرتمند شایسته تجلیل اعلام کردند.
فیلم«پسر-مادر» محصول مشترک سینمای مستقل ایران و جمهوری چک است که پیش از این در چند جشنواره بینالمللی دیگر به نمایش درآمده و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره رم را نیز دریافت کرده است. ادامهی مطلب








