همسر نسرین ستوده، وکیل و فعال حقوق بشر زندانی در ایران، روز سهشنبه ۲۰ آبانماه از مثبت شدن نتیجه تست کرونای نسرین ستوده خبر داد. همزمان انجمن قلم در آمریکا و آلمان خواستار آزادی دائمی این وکیل سرشناس ایرانی شدند.
خانم ستوده روز شنبه ۲۱ آبان از سوی زندان به مرخصی فرستاده شد اما رضا خندان همسر او میگوید ابتلای او به کرونا در پیش از مرخصی و در زندان بوده است. آقای خندان در صفحه فیسبوک خود با اشاره به ملاقاتی که پیش از اعزام همسرش به مرخصی در زندان قرچک داشت، نوشت: «چهارشنبه گذشته در ملاقاتی که برای اولین بار در زندان قرچک با نسرین داشتم گفت که [در] بند ما کرونا آمده و خیلیها بیمار شدهاند. به همین دلیل برای پیگیری کارهای مرخصی عجله داشت.»منبع:voanews ادامهی مطلب







