مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به ریشه دار بودن فقر و محرومیت در جنوب و شرق این استان که عامل بسیاری از آسیبهای اجتماعی است،گفت: یک سوم شهرهای محروم کشور در استان کرمان قرار دارند و از همین رو نمایندگان مجلس و برنامه ریزان وظیفه سنگینی در محرومیت زدایی از این استان برعهده دارند.![]()
عباس صادقزاده در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، ابتدا با اشاره به اینکه کرونا باعث تغییرات زیادی در روند زندگی مردم شده است، اظهار داشت: این ویروس روند خدماترسانی به گروههای نیازمند را که به حمایتهای بیشتری نیاز دارند را با مشکلات خاصی روبه رو کرده است.منبع:ایلنا
صادق زاده با بیان اینکه در این روزهای کرونایی سیستم حاکمیت و دستگاههای مسئول در امر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده اند، افزود: در استان کرمان در مقطعی که ویروس در پیک دوم قرار گرفته بود امکان جمعآوری کودکان کار توسط بهزیستی از خیابانها و چهار راهها امکان پذیر نبود چرا که تجمع آنها در مراکز تحت حمایت بهزیستی می توانست مسئله ساز شود. ادامهی مطلب







