جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ شمسی، اعتصاب غذای شهناز صادقی فر در اعتراض به صدور حکم ۱۵ سال زندان ادامه پیدا کرده و وضعیت سلامت ایشان در معرض خطر قرار گرفته است.
شهناز صادقی فر ۵ مرداد به مدت یک هفته اعتصاب غذا کرده بود، نامبردە مجددا به همراه دخرش “آیناز زارع” در زندان حکومت ایران در شهر اورمیە دست به اعتصاب غذا زده است.
بر اساس گزارش دریافتی، شهناز صادقیفر به دلیل اعتصاب غذای بە شدت دچار ضعف شدە و وضعیت جسمانی وی وخیم می باشد.قابل ذکر است که شعبه دوم دادگاه انقلاب حکومت ایران در شهر اورمیه ، شهناز (بریوان) صادقیفر، شهروند ساکن این شهر را به اتهام “عضویت در حزب آزاد کوردستان «پاک»” به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم کرده است. ادامهی مطلب








