ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: سن اعتیاد پایین آمده و اعتیاد در حال افزایش است.
دکتر کرم یاری امروز در اولین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری اعتیاد که در بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: همیشه پیشگیری مقدم بر درمان بوده چرا که هزینههای آن کمتر است.
وی با بیان اینکه اگر با تمهیداتی که انجام شده از تولد فرزند معلول در خانواده جلوگیری شود هزینه آن خیلی کمتر از این است که متولد شود، ادامه داد: با اقدامات پزشکی در رفع معلولیتها برآییم که حتی ممکن است درمان جوابگو نباشد و به معضلی برای جامعه تبدیل شود. ادامهی مطلب





