زینب جلالیان، زندانی سیاسی کُرد در سی و دومین روز از اعتصاب غذای خود بسر میبرد. این گزارش به شرح آخرین وضعیت این زندانی سیاسی میپردازد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زندانی سیاسی کُرد «زینب جلالیان» که پیشتر از زندان قرچک ورامین به زندان مرکزی کرمان منتقل شده بود، در سیودومین روز از اعتصاب غذا بسر میبرد.
این زندانی با درخواست رسیدگی پزشکی پس از ابتلا به کرونا و بازگشت به زندان خوی با انتقال به زندان اوین، کماکان در سلول انفرادی به سر می برد. ادامهی مطلب


گزارشگر عصر ایران مینویسد، ساعت حوالی ۱۲ شب است و خیابانهای پر ازدحام تهران از ترافیک میلیونها انسان و خودرو خلوت شده و اکثر ۹ میلیون ساکن این کلانشهر در حال استراحت شبانه در خانههایشان هستند؛ اما بیشتر از ۱۰ سال است که سهم نفیسه از ۷۵۱ کیلومتر مربع پایتخت ایران، تختی در یک اتاق مشترک در جنوب شهر یا اشغال گوشه و کنار پارک یا خیابان در حد چمپاتمه زدن است. 




