خبرگزاری هرانا – امیر رئیسیان، وکیل دادگستری، از محکومیت موکلش شکیبا شاکرحسینی، به دو سال حبس تعزیری توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران خبر داد.
به گفته وی صدور حکم حبس علیه موکلش به علت شرکت در تجمع ایرانیان لندن در حمایت از برجام که در سال ۹۴ برگزار شده بود، صورت گرفته است. بنابر حکم دادگاه، این تجمع «مراسمی ضدامنیتی» تلقی و حضور خانم شاکر حسینی در آن نیز «اجتماع و تبانی با افراد معاند» خوانده شده است. شکیبا شاکرحسینی، شهروند ایرانی ساکن لندن، هم اکنون در ایران حضور داشته و با قرار وثیقه آزاد است. ادامهی مطلب






در کشور هرگز از رونق نیفتاده است. علاوه بر سهولت دسترسی و تهیه اسید در بازارهای ایران، نبود قوانین پیشگیرانه کافی نیز بر تداوم جرمی تحت عنوان “اسیدپاشی” موید شده است.