رئيس هیئت دوچرخهسواری استان خراسان رضوی ۱۴ مرداد ماه از ممنوع شدن دوچرخهسواری زنان در مکانهای عمومی خبر داده بود.
دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خراسان رضوى صدور دستور قضایی به منظور ممنوعیت استفاده بانوان از دوچرخه در شهر مشهد مقدس را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم در پى انتشار «مطالبى در فضاى مجازى مبنى بر ممنوعیت استفاده بانوان از دوچرخه» در مشهد با دستور قضایى، محمدحسین درودى، دادستان عمومى و ادامهی مطلب






