گروهی از وکلای دادگستری از نسرین ستوده و دیگر زندانیان سیاسی خواستهاند سلامتی خود را با اعتصاب غذا به خطر نیاندازند. همسر خانم ستوده میگوید، رفتار با او چنان غیرانسانی است که نمیتواند به پایان اعتصاب غذا فکر کند.
به گزارش هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ۴۴ تن از وکلای دادگستری دیروز شنبه اول شهریور (۲۲ اوت) با انتشار بیانیهای خطاب به نسرین ستوده و دیگر زندانیان سیاسی، با بیان اینکه “مطالبات شما به حق است”، از آنها خواستهاند تا به اعتصاب غذای خود پایان دهند، زیرا به گفته آنان «مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن صدای حقطلبی شما ندارند، لطفا سلامتی خود را به مخاطره نیندازید». ادامهی مطلب






وی با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.
