رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به اینکه در تهران هزار زن معتاد متجاهر (کسی که در ملأ عام موادمخدر مصرف میکند) داریم، گفت: مرکزی با ظرفیت ۵۰۰ نفر برای نگهداری این زنان از سوی بهزیستی اختصاص داده شده است.
زنان معتاد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: بهزیستی بهتازگی ظرفیتی برای نگهداری معتادان متجاهری که بالای ۶۵ سال دارند و همچنین دارای بیماریهایی با زخم باز هستند، اختصاص داده است که ۵۰۰ نفر از ظرفیت این مرکز متعلق به زنان معتاد متجاهر است.
وی افزود: از هفته آینده طرح جمعآوری زنان معتاد متجاهر را با جدیت شروع میکنیم. چون در طرحهای قبلی به دلیل نبود مرکز جامعی برای پذیرش این گروه نتوانستیم تعداد زیادی از این زنان را جمعآوری کنیم. ادامهی مطلب








