مدیر انجمن سرطان خراسان شمالی از افزایش سرطان سینه در بین زنان این استان خبر داد و گفت: دو عامل ترس و فقر مالی باعث مراجعه دیرهنگام بیماران به مراکز درمانی است.![]()
سید حمید حریری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: هفته آخر مهرماه هفته ملی سلامت بانوان ایرانی است. با توجه به اینکه آمار بانوان در استان خراسان شمالی بالا است در این ایام باید تمهیدات ویژه ای برای سلامتی این قشر زحمت کش که سکاندار و لنگر گاه خانواده هستند اندیشیده شود.
حریری افزود: بیماری صعب العلاج زنان تمامی اعضای خانواده را مستاصل می کند. به همین دلیل آنها باید در درجه اول اهمیت ایمنی و سلامت قرار بگیرند. اگر بانوان ما سالم باشند تمامی اعضای خانواده نیز در سلامت روحی و روانی به سر خواهند برد. ادامهی مطلب






