حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، از خودکشی یک دختر ۱۵ ساله در مرکز نگهداری از دختران در معرض آسیب بهزیستی مشهد خبر داد.
همزمان دادستانی مشهد این خودکشی را ناشی از «ضعف عملکرد» بهزیستی دانست.
پوریوسف روز شنبه هشتم آذرماه به خبرگزاری ایسنا گفت این دختر که «ساجده» نام داشت و از حدود شش ماه پیش در این مرکز نگهداری میشد، شامگاه پنجشنبه اقدام به خودکشی کرد.
او با اشاره به اینکه این دختر نوجوان «افسردگی» داشته و هفته گذشته روانپزشک او را دیده، ادامه داد: «در گزارش روانپزشک مواردی دال بر احتمال خودکشی فرد گزارش نشد و مراقبان نیز علائمی گزارش نکردند.»ایران اینترنشنال گزارش می دهد: ادامهی مطلب






.