زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت وام ودیعه و منازل ارزان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار در اولویت وام ودیعه مسکن و خانه‌های ارزان قیمت قرار دارند.زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت وام ودیعه و منازل ارزان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ، در پاسخ به پرسشی درباره حمایت از زنان سرپرست خانوار، با توجه به حوادثی که اخیرا برای بانوی بندرعباسی رخ داد، گفت: جهانگیری دستورالعملی دادند مبنی بر اینکه در چنین شرایطی تا قبل از اینکه وضعیت مسکن افراد مشخص نشده باشد، سرپناه و مسکنی که در آن حضور دارند، تحت هیچ شرایطی از آن‌ها گرفته نشود.

ابتکار ضمن ابرازی امیدواری نسبت به اجرای این دستور گفت: امیدوارم این دستورالعمل اجرا شود و دیگر شاهد چنین مواردی برای زنان سرپرست خانوار نباشیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به دیگر دستورالعمل‌هایی که در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار وجود دارد، گفت: در دستورالعمل‌های قبلی مربوط به مسکن نیز زنان سرپرست خانوار در اولویت وام ودیعه مسکن قرار دارند. همچنین در اولویت دریافت مسکن ارزان قیمت نیز زنان سرپرست خانوار منظور شده‌اند.