ارسال کننده: آقای غلامعلی اخلاقی 7دی
ارگان خبری فعالان حقوق بشر در ایران: مادر شهید مصطفی کریم بیگی می گوید: من از قصاص قاتل میگذرم اما این به این معنی نیست که میبخشمش. تنها چیزی که در حال حاضر من را خوشحال میکند، آزادی زندانیانمان هست؛ زندانیان سیاسی، از گمنام ترین تا شناخته شدهترینهاشان. این آزادی ها حکم دیه ی پسرم را پیدا می کند. من اگر از خون قاتل میگذرم، در ازایش مطالباتی دارم که یکی از آنها آزادی بیچون و چرای زندانیان سیاسی هست. شهید مصطفی کریم بیگی، یکی از جانباختگان عاشورای جنبش سبز (ششم دی ماه ۱۳۸۸ ) است، که حوالی خیابان نوفل لوشاتو مورد اصابت گلوله از ناحیه سر قرار گرفت.
متن کامل گفت و گو با مادر شهید مصطفی کریم بیگی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادتش به شرح زیر است:
ابتدا ضمن تشکر از اینکه قبول کردید در سالگرد جانباختن ایشان با ما گفتگو کنید تشکر میکنم و از شما می خواهم به صورت مختصر ایشان را برای خوانندگان ما معرفی کنید.

