ارسال کننده: آقای محمود نعیمی30اردیبهشت
دختري که به خاطر پسر مورد علاقهاش و رهايي از زندگي با شوهر فعلي اش قصد خودکشي از روي پل صنيع خاني را داشت، با تلاش پليس از اين کار صرف نظر کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 4 و 10 بامداد ديروز 29 ارديبهشت ماه در پي اعلام مرکز فوريتهاي پليس تهران بزرگ مبني بر يک مورد اقدام به خودکشي در آدرس اتوبان آزادگان، پل صنيع خاني بلافاصله واحد گشت خودروي کلانتري 152 خاني آباد نو به موقعيت اعزام و به بررسي موضوع پرداخت. در بررسيهاي پليس مشخص شد که زن جواني به نام سميه 25 ساله روي پل صنيع خاني با آويزان کردن خود از ميلههاي کناري قصد خودکشي داشته که خودروهاي عبوري متوجه آن شدند


