ارسال کننده: آقای محمود نعیمی 29دی
ندای سبز آزادی :ساجده عرب سرخی، روزنامه نگار و نویسنده کودک که تیرماه سال جاری به دنبال پرونده سازی سپاه در یک دادگاه غیابی به یک سال زندان محکوم شد، به بیماری گوارشی سختی مبتلاست اما مسئولان زندان از درمان او جلوگیری می کنند.
به گزارش کلمه، این روزنامه نگار که در یک ماه اخیر بیش ده کیلو کاهش وزن داشته روز دوشنبه به بیمارستان بوعلی منتقل شد پزشک معالج در این بیمارستان قصد داشته که ساجده عرب سرخی را بستری کند اما مسئولان دادستانی اجازه بستری شدن نداده اند و ساجده به زندان بازگشته است. ادامهی مطلب