فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۰۲ تير ۱۳۹۵

مطرحکردن مسائل و آسیبهای زنان نباید با هدف شارژ تبلیغاتی و تنها برای نشاندادن توجه به این حوزه انجام گیرد. امری که در هر دولت و در زمان هر مسئولی انجام میشود. پرداخت رسانهای به مسأله زنان ضرورتاً باید با هدف جمعآوری پیشنهادهای کارشناسی و تخصصی باشد که در غیر این صورت، فضایی رعبآور برای زنان میسازد و امنیت روانی آنان و خانوادههایشان را مخدوش میکند.


