اشرف (رقیه) نفری، فعال توییتری و دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه خواجه نصیر طوسی امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت با تودیع قرار وثیقه تا پایان مراحل دادرسی از زندان قرچک ورامین آزاد شد. خانم نفری مورخ ۷ اردیبهشت توسط نیروهای امنیتی در شهریار بازداشت و با پایان بازجوییها به زندان قرچک ورامین منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، اشرف (رقیه) نفری، فعال توییتری و دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه خواجه نصیر طوسی از زندان قرچک ورامین آزاد شد.
آزادی خانم نفری با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی صورت گرفته است. ادامهی مطلب






