«رضوانه احمد خانبیگی»، فعال مدنی محبوس در زندان اوین با تودیع قرار وثیقه به مرخصی اعزام خواهد شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «رضوانه احمد خانبیگی»، فعال مدنی محبوس در زندان اوین که در دو پرونده از بابت اتهامات «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی/خارجی» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران» در مجموع به ۱۰ سال و پنج ماه زندان محکوم شده، با تودیع قرار وثیقه به زودی به مرخصی اعزام خواهد شد.
وکیل «بابک پاک نیا» با اعلام این خبر در صفحه توییتر شخصی اش نوشت: «چند روز قبل با مرخصی خانم «رضوانه احمد خانبیگی» موافقت شد؛ طی روزهای اخیر امور راجع به تودیع وثیقه انجام شد و نهایتاً تا فردا به مرخصی خواهند آمد؛ ایشان نیز در اعتصاب غذا نیستند.» ادامهی مطلب
خانواده نسرین ستوده در دوران حبس او همواره تحت فشارهای امنیتی و قضایی بوده اند.

.



