خانواده ندا ناجی، فعال مدنی زندانی که در مرخصی به سر میبرد، از لغو اجرای ادامه حکم حبس او پس از پایان دوره مرخصی خبر دادند.
جمال عاملی، همسر این زندانی سیاسی، روز یکشنبه ۲۴ فروردینماه در صفحه توییتر خود نوشت: «امروز برای پیگیری وضعیت ندا به اجرای احکام زندان اوین مراجعه کردیم، مشخص شد که ندا ناجی با گذراندن یک سوم از حبس خود مشمول بخشنامه ۲۷ اسفند قوه قضاییه شده است و دیگر لازم نیست به زندان برگردد.» ادامهی مطلب







