یک مقام وزارت بهداشت ایران روز پنجشنبه اول خرداد گفت که بیش از ۱۰ هزار نفر از کارکنان بخش درمانی کشور به ویروس کرونا مبتلا شدهاند.
قاسم جانبابایی، معاون درمان وزارت بهداشت ایران، که در مراسم تجلیل از تلاش پزشکان و پرستاران ایران سخن میگفت، این میزان ابتلای آنها به ویروس کرونا را نشانه ازخودگذشتگی کادر درمانی کشور دانست.
طبق آخرین آمار رسمی ایران، بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۷۲۴۹ نفر را در کشور گرفته است. شمار کل مبتلایان هم ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر اعلام شده است. با این حال گزارشهای دیگر حاکی است که رقم مبتلایان و جانباختگان بسیار بیش از این ارقام است. ادامهی مطلب








