مدیر یک مجموعه فرهنگی ـ هنری از انتخاب زنان قربانی اسید پاشی به عنوان مدل لباس برای اولین بار خبر داد.
به گزارش ایسنا، آمن خادمی ـ طراح لباس و مدیر مجموعه فرهنگی هنری ماهورا ـ درباره پوشاندن لباسهای این برند بر تن قربانیان اسیدپاشی برای نخستین بار در ایران توضیح داد: در جامعه ما و در تمامی جهان افرادی هستند که به دلیل حوادث مختلف زیبایی ظاهری خود را از دست میدهند، قربانیان اسیدپاشی از جمله این گروهها هستند که با تحمل دردهای زیاد جسمی بعد از حادثه و نقص عضو، از نظر روحی نیز با مخاطرات و مصائب زیادی مواجه میشوند؛ چراکه زیبایی برای همه افراد انسانی موضوعی مهم است. ولی زنان قربانی اسیدپاشی به دلیل تفاوتهای روانی بیش از مردان به این موضوع اهمیت میدهند. شاید به همین دلیل هم بتوان گفت زنان قربانی اسیدپاشی کمی بیش از مردان قربانی این اتفاق در رنج هستند. بیراه نیست اگر بگوییم گوشهنشینی و منزوی شدن زنان قربانی اسیدپاشی را بیش از مردان تهدید میکند. ادامهی مطلب



.



