دختر کند ذهن که در بهزیستی نگهداری میشد در آخرین ملاقات با خانواده اش، سرنوشت شومی داشت. وی مدعی است از سوی پدر و برادرش مورد آزار قرار گرفته است .![]()
به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، لیلا که از معلولیت ذهنی رنج می برد چند سال قبل از سوی پدر و مادرش به بهزیستی سپرده شد. چون آنها توان نگهداری این دختر را نداشتند گاهی اوقات به ملاقات لیلا میآمدند و برای چند روز وی را به خانه شان میبردند. اما دخترکندذهن در آخرین ملاقات شوم با خانواده اش سرنوشت تلخی داشت .وی پس از بازگشت از خانه به بهزیستی رفتارش تغییر کرده بود و مدام گریه می کرد .او با هیچ کسی حرف نمی زد. تا اینکه یکی از مربی های لیلا به ماجرا پی برد و با او صحبت کرد .لیلا قفل سکوت چند روزه اش را شکست و حرف های تکان دهنده ای را مطرح کرد . ادامهی مطلب








