با گذشت چند روز از استعفای دسته جمعی اعضای هیات دوچرخهسواری ارومیه، انتشار تصویر نامه رییس این هیات نشان میدهد این افراد در اعتراض به ممنوعیت دوچرخه سواری زنان در ورزشگاههای ارومیه و اهانت مدیران ورزشی این شهر به مربیان زن، استعفا کردهاند.
جعفر کرباسی، رییس هیات دوچرخه سواری ارومیه، در نامه استعفا خطاب به محمدرضا اسدی، رییس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی تاکید کرده که «یکی از مسئولان ورزشگاه در کمال وقاحت و بیشرمی به کارت مربیان و سختکوشان بیمنت اهانت کرده» و گفته «با کارت مربیان میدهم بچههای خودشان را تمیز کنند و در دستشویی بیاندازند.» ادامهی مطلب



خانم گیلبرت که از حدود دو سال قبل در بازداشت بسر میبرد، اواخر سال گذشته توسط دادگاه انقلاب تهران به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.
نیره عربشاهی و یاسمن آریانی دو فعال مدنی و از معترضان به حجاب اجباری، نیز به زندان کچویی کرج و همچنین سمانه نوروز مرادی زندانی سیاسی، به زندان دیگری منتقل شدهاند.


