جلسه رسیدگی به پرونده مهراوه خندان، دختر نسرین ستوده که پیشتر با دریافت احضاریه به شعبه ای از زندان اوین احضار شده بود برگزار شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز گذشته ۵ آبانماه ۹۹ جلسه رسیدگی به پرونده مهراوه خندان در شعبه ۱۱۷۵ مجتمع قضایی قدس برگزار شد.
این جلسه دادگاهی به دنبال شکایت یکی از ماموران بند زنان زندان اوین صورت گرفته است.
رضا خندان، همسر نسرین ستوده، با تایید خبر تشکیل جلسه دادگاهی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «قاضی پرونده از شاکیان خواست که سی دی حاوی ویدئوی سالن ملاقات در روز مورد نظر را ارائه کنند. بنابراین مقرر شد تا روز شنبه فیلم دوربین مداربسته سالن ملاقات تحویل داده شود تا قاضی پرونده براساس آن و سایر دلایل موجود در پرونده اقدام به صدور رای نماید.» ادامهی مطلب




او و پدرش را پخش کرد. بنابر گزارش سازمان عدالت برای ایران و فدراسیون بینالمللی جامعههای حقوق بشر (FIDH) طی۱۰ سال اخیر اعترافات اجباری دستکم ۳۶۰ نفر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است.
