آنیسا جعفری مهر و داریوش مرادی دو فعال مدنی کُرد اهل اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه، پس از گذشت دو هفته همچنان به صورت بلاتکلیف در بازداشت به سر می برند.
این دو کنشگر مدنی، روز دوشنبه ۳ آذرماه ۱۳۹۹، با یورش ماموران اداره اطلاعات سپاه کرمانشاه به منازل شخصی شان بازداشت شده بودند.
بر اساس گزارش های دریافتی، بازداشت این دو شهروند کُرد بدون ارائه حکم قضایی و همراه با تفتیش منازل آنها و ضبط برخی از لوازم شخصی شان از جمله تلفن همراه و لپتاپ صورت گرفته است.
این دو فعال فرهنگی کُرد، در تمام طول بازداشت چند تماس تلفنی کوتاه با خانواده هایشان داشته و از حق دسترسی به وکیل محروم مانده اند. ادامهی مطلب



ودجه ۱۴۰۰ پرداخت و نوشت:


در ماههای اخیر تعداد زیادی از زنان زندانی از بند سیاسی زنان اوین به زندانهای دیگر فرستاده شدهاند.