با گذشت بیش از دو ماه از بازداشت سمیه کارگر، این شهروند کُرد اهل ایلام همچنان در بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد.
سمیه کارگر، دانشآموخته رشته فلسفه دانشگاه تبریز، روز جمعه ۲۵ مهرماه ۱۳۹۹، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و جهت انجام مراحل بازجویی و تفهیم اتهام به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده اما با گذشت بیش از دو ماه همچنان در وضعیت بلاتکلیف در زندان اوین به سر می برد.
این شهروند کُرد بازداشت شده از یک بیماری نادر چشمی رنج میبرد و با وجود ضعف شدید بینایی از حق درمان و دسترسی به داروهایش محروم مانده است. ادامهی مطلب


نماینده فوتبال زنان شیراز زمان قرعه کشی لیگ در جدول مسابقات قرار گرفت اما به دلیل نداشتن اسپانسر کنارهگیری کردند تا اینکه از هفته دوم مسابقات با نام شهدای قشقایی شیراز وارد لیگ شد و سه مسابقه انجام داد اما در این مدت از نظر مالی مشکلات زیادی داشته و کار به جایی رسیده که احتمال کنارهگیری از لیگ وجود دارد.
اما وضعیت شغلی، معیشتی و امنیت کاری این ۱۷۰هزار نفر، به ویژه بعد از بحران کرونا چگونه است؟از اجبار پرستاران به آرایش تا تذکر حجاب منبع:صدای مردم

