ارسال کننده : آقای محمود نعیمی 4آذر
سازمان ملل میگوید بیش از ۷۰ درصد زنان جهان مورد خشونت قرار گرفتهاند. ایران در حالی به عضویت کمیته اجرایی تدوین قوانین مقابله با خشونت علیه زنان در سازمان ملل درآمده که خود یکی از نابرابرترین قوانین علیه زنان را دارد.
میلیونها زن و دختر در سراسر جهان تحقیر میشوند، کتک میخورند، مورد تجاوز قرار میگیرند یا حتی کشته میشوند. آنها در خیابانها، در مدرسه، در محل کار و خانه یا در اجتماع، خشونت میبینند. بیش از ۷۰ درصد زنان جهان در زندگی خود خشونت جسمی یا جنسی را تجربه میکنند. یک چهارم زنان باردار در جهان با خشونت روبرو میشوند.”



