ارسال کننده:خانم مرجان تابع بردبار21اردیبهشت
حمید رسایی٬ نماینده محافظهکار مجلس مرتبط دانستن افزایش تحریمهای جهانی علیه ایران با برنامه هستهای جمهوری اسلامی را «شیطانی» دانسته و علت اصلی آن را حصر کروبی و موسوی٬ حجاب و حقوق بشر در کشور معرفی کرده است.
آقای رسایی روز شنبه (۲خ اردیبهشت ماه) این اظهارات را در مسجد الغدیر قزوین بیان کرده است.
وی گفته «دلایل تحریم٬ حصر سران فتنه، حجاب خانمها و اعدام است. اکثر تحریمهای نفتی و بانکی به خاطر حقوق بشر است.»
به گفته این نماینده مجلس «بمب اتم ما حجاب و دین و نیمه شعبان و… است. امریکا از اینها میترسد وگرنه کشورهایی مثل پاکستان هم بمب اتم دارند و آمریکا با آنها مشکلی ندارد.»
مهمترین گزارههای اظهارات رسایی:
