ارسال کننده: آقای غلامعلی اخلاقی 9خرداد
جرس: مهشان کارگر، همسر سیامک صدری، یکی از بهاییان محبوس در ایران، طی نامهای به محمدجواد لاریجانی مینویسد: “از خودم میپرسم، آیا فرزندانم تجربههای ما را تکرار خواهند کرد؟ آیا آنها نیز به خاطر بهایی بودن از ورود به دانشگاه منع خواهند شد؟ با خودم میگویم چه خوب میشد اگر فرزندانم بدون نگرانی از آینده با برخورداری از حقوق برابر شهروندی بتوانند تحصیل، کار و زندگی کنند و در کنار سایر ایرانیان آنچه در توان دارند برای آبادانی کشور عزیزمان ایران صرف نمایند.”
متن کامل نامه به مقام ارشد قضایی کشور که اخیرا مدعی شده بود “در ایران زندانی بهایی و مرحوم از تحصیل معتقد به بهاییت نداریم”، به شرح زیر است:
آقای محمد جواد لاریجانی
شما چندی پیش اعلام کردید «ما در ایران زندانی بهایی نداریم و بهایی محروم از تحصیل نداریم» این سخنان شما را در تضادی آشکار با زندگی خود دیدم و بر آن شدم تا واقعیتهای زندگی را که با تمام وجود لمس کردهام و طعم نابرابری در آن را چشیدهام برایتان بازگو کنم.


