ارسال کننده : خانم مریم مرادی 26تیر
خبرگزاری هرانا ـ وزارت بهداشت ایران یک گام دیگر در راستای سیاستهای حکومتی افزایش جمعیت که در چند سال اخیر رنگ و بوی جدیتری به خود گرفته، برداشته است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روز، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت به تازگی اعلام کرده است که فقط ۲ استان در کشور نرخ باروری بالای ۲.۱ دارند، میانگین فاصله فرزندآوری بیش از ۵ سال است و سن ازدواج در کشور نیز بالا رفته است. به همین دلیل این وزارتخانه تصمیم گرفته تا کلینیکهای زناشویی با حضور یک روحانی، حقوقدان و متخصصان راهاندازی کند. ادامهی مطلب
![07 Amoozesh[1]](http://zanan.bashariyat.org/wp-content/uploads/2015/07/07-Amoozesh1-212x300.jpg)