ارسال خبر: آقای بهروز معزی 23 آذر
بهاره هدایت از سوی کانون مدافعان حقوق بشر به عنوان برنده جایزه “تلاشگر حقوق بشر” سال ۱۳۹۴ هجری شمسی معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تارنمای کانون مدافعان حقوق بشر، نرگس محمدی، نایب رییس کانون مدافعان حقوق بشر که در زندان اوین بهسر میبرد، تندیس منشور کوروش را به نشان جایزه تلاشگر حقوق بشر به بهاره هدایت که او نیز در زندان اوین بهسر میبرد، اهدا کرد.
تندیس منشور کوروش که توسط نسیم باقری، آتنا دائمی و نرگس محمدی – هم بندیهای بهاره هدایت -، بر روی چوب معرقکاری شده بود، در مراسم روز جهانی حقوق بشر در بند زنان زندان اوین، به بهاره هدایت اهدا شد.
کانون مدافعان حقوق بشر از سال ۱۳۸۶ هجری شمسی، هر سال از میان تلاشگران حقوق بشر، یک نفر را بهعنوان برنده جایزه «تلاشگر حقوق بشر» معرفی میکند. این جایزه در روز جهانی حقوق بشر- ۱۰ دسامبر- اهداء میشود. ادامهی مطلب





