ارسال خبر: خانم نازی نیکویی سلیم 28 آذر
نرگس محمدی، نائب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر، در نامهای به دادستان تهران از تشکیل پروندهای دیگر برای او در دادسرای اوین خبر داد.
سایت کانون مدافعان حقوق بشر، شنبه ۲۸ آذر نامه نرگس محمدی به عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران را منتشر کرد. او در این نامه نوشته است که «چند روز پیش به طور ناگهانی» به شعبه دوم دادسرای مستقر در زندان اوین احضار شد.
محمدی در این نامه که در اعتراض به رفتارهایی که با او میشود در آذرماه به دادستان تهران ارسال کرد میگوید که مأمورانی که او را به بیمارستان منتقل کرده بودند از او شکایت کردهاند.
او میگوید: «سربازی که حتی متن شهادت را خودش ننوشت، بهدلیل حضور در دادگاه، توسط قاضی تشویقی هم گرفت».
این فعال حقوق بشر زندانی میگوید که به دلیل نداشتن وکیل مدافع حاضر به برگزاری دادگاه و تفهیم اتهام نشد.
به گفته او، جلسه بعدی دادگاه دوشنبه ۲۳ آذر برگزار خواهد شد. ادامهی مطلب





