فرستنده خبر اقای احسان فتاحی ۱۳۹۵/۰۳/۰۴

خبرگزاری هرانا ـ رئیس اداره باروری وزارت بهداشت گفت که در سال ۹۱ از ۲۲۰ هزار سقط جنین در کشور ۱۰۰ هزار مورد بر اثر بیماری و ۱۲۰ مورد از روی عمد بوده و در سال گذشته در مطالعهای دیگر مشخص شد ۸۰ هزار مورد از سقط های جنین، عمدی بوده است.






