فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
پيامدهاي آموزش غلط در مدارس و برخي ندانمکاريها در جامعه
روزنامه مردمسالاری: خرداد سال 93 بود که مشخص شد، ناظم يک مدرسه ابتدايي پسرانه در تهران به تعدادي از دانشآموزان مدرسه تجاوز ميکرده؛ آموزش و پرورش هنوز به اين مورد رسيدگي نکرده بود که خبر رسيد معاون يک مدرسه ديگر در همين شهر اين کار را تکرار کرده است. آن زمان، مظفر الوندي، دبير مرجع ملي کنوانسيون حقوق کودک و مشاور وزير دادگستري ايران در واکنش به يکي از اين اتفاقها، برخي از اين موارد را رابطهاي دو طرفه دانست؛ يعني هم گرايش ناظم و هم دانشآموز.





