فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین سه شنبه 8 تیر 1395
به گزارش جام جم آنلاین، درتاریخ پنجم اردیبهشت ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به مأموران اعلام کرد که خدمتکار منزلش به همراه دو مرد جوان، قسمتی از اموال منزلش به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان را سرقت کرده است. در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بهعنف منزل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



زهرا، کلیه چپش را فروخته و در حال حاضر وضعیت صحی او به گفته داکتران رضایت بخش است
رییس جمهور غنی بعد از این بررسی ها وعده داده است که به این موارد رسیدگی خواهد شد.
