خبرگزاری هرانا – روز گذشته یک دختر نوجوان در شهرستان نقده با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داد. دلیل خودکشی این دختر نوجوان مخالفت خانواده اش با پیوستن وی به گروهی متشکل از دختران و پسران دوچرخه سوار عنوان شده است. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشیهای سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از موکریان، روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۸، یک دختر نوجوان در شهرستان نقده به زندگی خود پایان داد. ادامهی مطلب
