خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۲۰ آذرماه، هیئت عمومی دیوان عالی کشور اعلام کرد که دیه زنان در حوادث رانندگی در صورتی که به مرگ هم منجر نشود، با میزان تعیین شده برای مردان برابر است. بر این اساس صندوق تامین خسارات مالی نیز ملزم به پرداخت مابه التفاوت مبلغ دیه است. گفتنی است بر اساس قانون مجازات اسلامی ایران و مطابق فتوای بسیاری از فقهای اسلامی دیه زن نصف دیه مرد بوده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از روزنامه خراسان، امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸، عضو معاون دیوان عالی کشور، رای هیئت عمومی دیوان را در موضوع دیه مرد و زن در تصادفهای غیرفوتی برابر اعلام کرد. ادامهی مطلب
