هرانا

عذرا بازرگان، مادر نرگس محمدی زندانی محبوس در زندان زنجان، با انتشار نامه ای خطاب به ابراهیم رییسی، رییس قوه قضائیه از وضعیت نگهداری این زندانی در زندان زنجان ابراز نگرانی کرده و قوه قضائیه را مسئول حفظ امنیت جانی و سلامت جسمی دخترش دانسته است. او در این نامه همچنین خواستار انتقال نرگس محمدی به زندان اوین شده است. نرگس محمدی، سخنگو و نایب رییس کانون مدافعان حقوق بشر، در دی ماه سال جاری از زندان اوین به زندان زنجان تبعید شد و در نامه ای از روز انتقالش به عنوان “روز نکبتی خشونت عریان مردان امنیتی و زندان علیه من” یاد کرده بود. ادامهی مطلب
