سازمان حقوق بشر ایران، ۴ خرداد ۱۳۹۹: ماموران شهرداری منطقه ۳ کرمانشاه، حین تخریب منازل مسکونی شهرک فدک که جواز ساخت نداشتند، یک زن ۵۸ ساله را به همراه دختر و نوهاش مورد ضرب و شتم قرار دادند و به صورت وی اسپری فلفل پاشیدند که موجب مرگ وی شد.
بنا به اطلاع سازمان حقوق بشر ایران، روز سهشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ده و نیم صبح، ماموران شهرداری منطقه ۳ کرمانشاه که برای تخریب منازل مسکونی فاقد جواز ساخت به وسیله لودر در شهرک فدک، به آنجا رفته بودند، یک زن ۵۸ ساله را مورد ضرب و شتم قرار دادند که این اقدام باعث مرگ وی شد.این زن که هویتش آسیه پناهی، ۵۸ ساله و خانهدار احراز شده، مادر چهار دختر و سه پسر بود. ساعت مرگ این زن ساعت یازده و هشت دقیقه یعنی حدود ۴۰ دقیقه پس از ضرب و شتم ثبت شده است. ادامهی مطلب





